Łączna liczba wyświetleń

24 kwietnia 2011

:)

Trenuję, ćwiczę, mam fajne ćwiczenia siłowe...staram sie nie ulegać klimatowi nic nie robienia.
Dziś mój Kamil ostro mnie popędzał i krzyczał, że wolno jadę, no to jechałam szybko.
No i wczoraj na autostradzie, z której oczywiście policja mnie przepędziła jechałam 42km/h czad :

wjazd pod most milenijny, kiedyś ciężki do zdobycia - teraz pestka :DD
http://www.youtube.com/watch?v=mF9rx2yCEdU


na autostradzie niestety pilnowanej i bezwzględnie wywalili nas z niej, ale ponad 10km zrobione

pylon - robi wrażenie:)




zieleń...jedyna w swoim rodzaju o tej porze roku




no i tor kolarski, który niestety, ale wydaje się być jakby za stromy... :(((((((((((
Pracownicy mówili o nim, że to najmniejszy TOR w Polsce i dlatego jest taki stromy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz