Łączna liczba wyświetleń

29 maja 2011

Bieg dla MAĆKA

Bieg przeszedł oczekiwania organizatorów, bo było  więcej ludzi niż numerów startowych!!!!!!!

Takie rzeczy cieszą, bo to oznacza, że ludzie chcą pomagać i przy okazji biegać :DDDD

Miałam jechać jeszcze na drugi bieg, ale nie mam kaski, więc odpuściłam, kolega pojechał...

BYŁO EXTRA, ale na nawrocie koleś nie poinformował mnie że jest nawrót i stałam jakiś czas aż ktoś się skapnął i poinformował gdzie zakręcić. Potem też 2x stawałam, bo nie wiedziałam gdzie jechać, zero oznakowania, park pełen ludzi. Było ciężko...
Ale czas poprawiony!!!
























1 komentarz:

  1. Pani Ewo, podziwiam Pani pasję.
    Mam niespodziankę w postaci panoramy sferycznej (może Pani mnie pamięta, jak obok ustawiłem statyw z aparatem i poprosiłem by patrzeć przed siebie): http://wigi.pl/images/foto/pano/maciek1/
    Pięknie się Pani prezentuje w tej kosmicznej maszynie. :-)

    OdpowiedzUsuń