Łączna liczba wyświetleń

09 lipca 2011

Są piękne miejsca

W upale, niee, w ukropie pojechaliśmy pojeździć rowerami do fajnej miejscowości Paczków.
Zwiedziliśmy Jezioro Otmuchowskie oraz Zalew Paczkowski.
Zwiedziliśmy również następujące miejscowości:

Bily Potok
Javornik
Uhelna
Vlcice
Bukowa
Dziewiętlice
Ujeździec....tu ja czekałam już na K, bo nie dałam radę w tym piekle jechać dalej, niestety ciało już odmówiło posłuszeństwa...
Kamil dojechał do Paczkowa przez Lisie Katy i Unikowice po samochód i wrócił po mnie.
Widoki nie do opisania, bardzo dobra trasa w Czechach, ulica jak lustro, w Polsce niestety znacznie gorzej i boleśnie. Następnym razem wybierzemy się pojeździć tylko po  stronie Czeskiej, dla czystej przyjemności, bez takiego wysiłku jaki czeka każdego w po stronie polskiej wrrr
Malownicza trasa i tak jak zapowiadają, mało uczęszczana przez samochody.
Cisza....prawdziwe cudo :-)

FOTORELACJA <niektóre mają datę z grudnia, bo zapomniałam przestawić :P ale to z dziś, te sobótkowe foty też :P>















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz